Sialan !!

Lately aku memang asyik fokus pasal Pengkid. Aku tak tahu kenapa? Maybe sebab aku nak cari diri aku yang sebenarnya. Maksud aku diri yang sepatutnya aku jadi, iaitu perempuan seperempuannya. Aku nampak link nie dalam google search. Then, aku clicked....

http://www.myfirsttime.com/storys/496/49600.html

SIALan !!! Geli SIOT aku !! honestly, aku terangsang dengan citer tue sebab tue aku cakap geli,jijik,keji!! Then, tak lama tue aku rasa TERUK sangat. Badan aku menggigil. Dada aku sempit. Sebab aku baru sedar Ex aku memang betul-betul kisah silam yang telah merubah masa aku sekarang. Iman aku goyah. Naluri perempuan aku tak terarah. Aku tanya pada diri aku.

"Aku geli dengan citew nie. Aku keji dengan citew nie! Habis, kenapa mesti aku salah anggap bila kawan perempuan layan aku dengan baik(Best friend giler)??!! Am(bukan nama sebenar), kau memang dah buat aku rasa TERUK sangat!!!"

Puppy Love tak sepatutnya dipandang serius. Tapi aku dah salah tindakan. Aku terlalu mengambil serius sampai memberikan impak yang serius pada diri aku.





0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com