Dajal


Pergh~! Memang dajal lah. Dajal? Siapa? Aku lah, siapa lagi. Apahal? Ni yang aku nak kasi citer nie. But, firstly aku nak kasi tahu lah kan kat awex-2 di luar sana, hati-hatilah bila berpakaian tu. Mungkin some of you just fikir pakai seksi seksa segala tuu untuk tunjuklah body hang yang cun meletop tu kat jejantan yang otak dah shot sikit kat luar sana. Tapi maybe korang lupa pasal golongan yang hati dah shot melampau niyh! Apsal aku cakap camtu?

Petang tadi aku jalan-2 dengan Ana, Ida and budak-2 junior bawah kitorang. And one of them, ada lah sorang awex ni kan. Pergh~ muka dah lah comel. Slim. Tapi yang aku tak boleh blah tu pakai jeans. Even jeans die longgar sikit, tapi shape tetap nampak derr sebab baju blause dia yang putih tu dimasukan ke dalam. Aduh~ lagi aku tak boleh blah tudung die. Perghlamak~ kau ingat kau pakai topi hape? tali coli nampak diq. Nak giler aku dibuatnya. Sebab apa?

Seriously keadaan aku bukannya full pulih. Nak-2 lagi nampak minah yang macam ni. Pergh~ sakit derr sakit! Aku asyik tegahnya hati aku, "JANGAN! JANGAN!" Jangan apa? Jangan asyik stare kat body shape dia. Giler ah! Memang maksiat giler ah aku! Dalam kata ringkas, awex tu seksi weyh! Yang aku ni yang doq elok-2 nak pulih, jadi suwei jap. Pergh~ panasss je kan muka aku tahan kejadah sume ni. Apa? Ingat nak sangat ke aku stare kat body shape dia? Hati aku nie sakit taw tak melawan kejadah dajal sume ni. Argh! Giler...giler...memang giler...Memang Tin Tong habis aku hari nie. Istighfar jelaah...hope aku tak nampaklah kejadah dajal sume nie lagi next time. Minta dijauhkan weyh~ aku bukannya jantan!

The moral is: awex, kalau berpakaian tuu biarlah sopan. Ko ingat ko pakai seksi-2 nie cuma jejantan je ke pandang? Habis penk? Les? Ko tak fikir?? Aku yang separa-para ni, kau tak fikir jugak? Adoiyaii....Come on lah diq. Pakai sopan baru dapat husband yang tip top. Tak delah kena rogol then mula melekat dengan penk or les. Nak-2 lagi yang macam aku ni. Lu kasi ajak wa cium neraka lah diq....



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com