Woi! Aku Sayang Kaulah Perempuan!


Woi! Aku sayang kaulah perempuan! Kau tau tak bila kau main-main jari aku, kau dah usik hati aku. Bila kau pegang tangan aku dengan tangan kau yang sejuk tu, hati aku jadi sejuk. Bila kau peluk aku dari belakang, I wish I could hug you like that too. Woi, perempuan! Kalaulah dengan senang aku boleh be straight dengan kau dan luahkan semua yang aku rasa dari awal sampai sekarang. Kalaulah aku dapat beritahu kau yang aku nak jaga kau. Selalu di sisi kau. Temani kau. Bersama kau. Layan kau lebih dari sepatutnya. Aku tak bleh blah bila ada mat nk usha kau. Tapi nak wat camne? Tahan jelaah. Hak diorang jugak nak usha kau. Kau pun, bukan hak aku sepenuhnya. Woi, perempuan! Kau ni sometimes buat benda over acting kat aq. Kau bertuah sebab aku still bleh control diri aq. Kalaulah aku tak payah beritahu kau apa yang aku rasa. Kalaulah kau berani terima aku seadanya. Kawan tetap kawan. Don't worry. Kita tak lebih dari itu. Walaupun aku yang terlebih menyayangi kau. Ok. Itu je yang aku nak merapu malam nie. Bye.


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com