Aku Suka Siapa?


Woot Woot!! Tajuk entry macam dah ada yang berkenan di hati je kan? Hohhoo...Lek luu. Buang tebiat la tu kalau aku ada yang berkenan di hati. Sia-2 je la nekad aku. Tak de. Ni entry pasal aku nak citer pasal 'awex' aku yang sorang ni. Amboi! Cepat beno korank ngumpat aku? Bukan official awex lerr. BFF. Best Friends Forever lorh. Nama dia Ida. Alah! Macam lah aku tak pernah sebut nama dia dalam entry-2 aku yang lepas. Ida ada aku tanya aku semalam. "Awak tak ada suka sesape ke?" Uit! Awat hang tanya aku soalan tu?? Aku pun just replied je la tak ada. Aku senyum je bila teringat balik bila dia tanya aku tu. Curious beno kau Ida nak tahu aku suka sape. Karang kalau aku bagi taw yang aku pernah ter-syok at BFF kitew, melompat pulak kau nanti. Terus unfren aku nanti tak pepasal pulak kan. Hahaa... Then, aku cakap kat Ida. "Nanti kalau kite ada yang kite suka, kite beritahu awak eh". Fulamak! Aku dah buat janji ke? Mampuih! Dia pula dah amek tu sebagai janji aku. Masak...masak. Gareng terus kau! Haihh...Cik Ida kitew nie sebok nak tahu kalau-2 kitew ade suke sesape. Dia tu? Bila lagii...?? kuikui... Takkan nak tunggu aku usha. HAHAA... gurau je. Ida bukan taste aku kalau ikutkan diri aku yang satu lagi. Hohhoo...



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com