Menyampah


Hello, guys! Pe kabo yop? Lama dah aku tak ke sini. Well, admitted jelaah condition aku sekarang ni normal. Tak senget, Tak songsang. Hahaa... Cuma tonite aku nak kasi hambur rasa panas aku kat sorang budak nie. Budak lagi. Muda setahun dari aku. Aku tak tahulah kenapa. And aku pun tak nak komen banyak. Plus, aku pun tak nak fening-2 kan kepala aku lagi dengan benda alah yang songsang tu. Just nak kasi hamburlah kan yang aku menyampah dengan sorang budak nie sebab dia asyik nak dekat dengan Ana. Aku tak tahu dan aku tak nak tahu kenapa aku menyampah bila budak nie act macam nak try Ana. Oh, sh...! Tak padan budak! Lepas tu, siap risik-2 citer-2 lama Ana lagi. Pasal ex-Ana pulak tu. Makin menyampah aku! Bila aku beritahu Ana yang budak nie suka kat die, die wat muke yang yang yok je. Tapi bila Ana buat muka yang yang yok tu, dalam hati aku ada rasa takut. Aku takut kalau Ana pun suka kat budak tu. Aku tak tahu dan aku tak nak tahu kenapa aku takut. Time aku, Ana dan lain-2 lepak kat school library, certain time budak tu mesti datang. Nak nyendeng-2 dengan Ana lah tu. Aku pun buat jelaah muka badi aku yang memang dah macam orang kena badi. Menyampah seyh aku! Nak je kasi muntah kat muka dia. Lepas tu, depan Ana macam nak tunjuk "perfect" je kan. Ana pun memang jenis layan je. Aku tak caya kalau Ana just layan dia macam adik. Aku rasa macam nak hantuk kepala kat rak buku library tu je weyh! Aku tengok, melekat semacam je. Aku tak boleh blah bila terpaksa biarkan diorang berjalan berdua. Actually, aku tak suka bila budak tu sibuk nak jalan kaki balik dengan Ana. Aku rasa macam nak kasi tendang je dia biar masuk longkang then tinggalkan dia. Kan BEST! Aku nak jalan bertiga dengan diorang pun, buat tambah panas hati aku je. Aku tak tahu dan tak nak tahu kenapa aku menyampah giler bila Ana berbual mesra habeh dengan budak nie. Aku rasa macam diri aku nie dah jadi debu lepas tu dipijak-pijak diorang berdua. Macam siot je kan. Plus, budak tue suka tanya pasal Ana kalau Ana tak ada dengan aku. Macam dah tak ada orang lain kau nak tanya. Anak juga yang kau tanya. Eee~ sekali aku sumbat kasut sekolah aku yang dah haus tapak bersaiz 5 nie baru kau tahu! Ish! Menyampah giler! Wekkk~!!


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com