Cuma Ingin Mengadu



SHIT! Itulah perkataan yang pertama skali keluar dari mulut aku bila Ana replied mesej aku. Actually aku ada share about one of the entry from blog aq yang lagi satu kat chatbox kitorang. Tapi beberapa jam lepas tu, aku delete mesej tu. Sebab entry aku seriously aku memang being honest giler about perasaan aku kat dia. Cuma aku tak ada lah sebut nama dia. Malu pulak dia nanti. Aku pun tak berniat nak malukan dia. Pergh! Aku tak sangka pulak yang dia baca benda alah tu. Masak aku!


Hah! Hang nampak dak? Agak-2 apalah yang die pk?!! Aku pun tak dapat nak agak sebenarnya. Tapi kalau takat ikut kepala negatif aku nie, sure die pk ape yg aku agak skang niyh! Aduh! Apahal aku wat tindakan bodoh macam niyh! Pagi tadi kat sekolah, aku takut nak tegur dia. Aku takut nak pandang dia. But lastly, kitorang ramah juga. Mesti die tunggu reply aq kan? Adoiii...apa aku dah buat nie~!! SHIT!

Hati aku rasa tak sedap je bile berhadapan dengan dia. Bersalah giler babeng ah! I'm sorry Ana. Maaf sangat, kawan.

Malam tu aq menangis. Aku menangis sebab aku asyik tertanya-tanya macam mana aku boleh suka kat dia. Aku menangis untuk diri aku pada waktu tu. And...SHIT! Aku memang terkilan giler! Masa aku tengah menangis tu, aku berdoa pada Allah s.w.t supaya perasaan nie dihapuskan segera. Tapi at the same time, masa tu wajah Ana selalu terbayang kat kepala aku. Seriously, aku appreciate giler apa yang dia dah buat untuk aku selama nie. She's THE BEST OF BEST FRIEND yang aku pernah ada. Jadi, memang tak patutlah kan kalau macam ni caranya aku balas segala jasa bantuan dia.

Aku share entry ngok ngek aq tu pun sebab aku dah tak tahan giler. Bukan tak tahan melawan perasaan tu tapi aku tak tahan simpan benda nie sorang-2. Aku feel LONELY giler kowt. Honestly, selepas aku mengadu kat Allah s.w.t masa menangis tu and then aq buat entry dan share dgn die, dialah yang kedua  selepas Allah menjadi tempat untuk aku mengadu. Aku bukan nak dia pertimbangkan ke apa ke about feeling aku nie. Aku cuma nak mengadu naseb. Sediyh seyh situasi aku nie! Huh~~



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com