Girl's Talk



Hai. Halamak~ bosan seyh. Rasa macam nak buat entry tapi tak tahu nak tulis apa. Hati tak keruan ni. Jangan tanyalah kenapa. Aku pun tak tahu apa sebabnya. Pfft! Err...mugkin aku boleh cerita sikit pasal hal hari Jumaat lepas kot.

Hari Jumaat. As usual, aku dengan Ida kena jaga library. Pergh! Rasa dah lama giler tak lepak kat library. Bila masuk je library, mak aii...rindu seyh dengan suasana yang tenang dan nyaman tu. Hihii... Tapi kitorang stay at library kejap je. Kol 3:30 pm kitorang angkat kaki pergi astaka. Ada latihan koir. Lepas tu, boleh pulak kann...tak semua datang. Ana pun tak ada. Tengah hari tu aku sent mesej kat dia tapi tak balas. Aku ingatkan dia migrain lagi. Rupanya-rupanya dia gy hantar akak dia gy politeknik. Itu pun aku dapat tahu dari Ida.

Alang-alang tak semua datang, latihan dibatalkan. Kitorang dengan senior kitorang yang latih kitorang koir just lepak-2 je kat surau...jap kat kantin. Ada lah pula satu moment tu kitorang doq kat surau dalam bulatan then tak alih-2 doq talk about 'love'? 'Man'?? Halamak aii...masing-2 layan jiwang ayat hati. Aku pun doq layan jelaah discussion diorang niyh. Sampai ke hal rumah tangga tu diorang doq bercerita. Aku pun buat-buat dengar jelaah. Tapi ada lah sekali tu aku kasi opinion sikit. Tak ada la panjang. Aku just cakap yang perempuan nie sifatnya mudah perasan. Memandangkan ada yang tanya macam mana nak tahu kalau ada lelaki tu suka kita. Oh,my! What kind of question was that? Hahahaa...macam anti sangat je kan bunyinya. Wahahahaa...

Dalam satu grup tu jugak, senior pun doq sharelah pasal experience dia yang dulu pernah date dengan sorang lelaki nie. Budak sekolah aku jugak. Tengok...kira mantap jugaklah orangnya. Aku maksudkan luar dan dalam. Hohhoo... Tapi senior nie date tak sampai satu jam pun. Actually, dia pun tak berminat keluar dengan lelaki berdua lama-2. Sebab itulah dia lari lepas diorang makan pizza. LOL~

Oklah. Itu je kowt untuk scene hari Jumaat tu. Bye. Peace~ Adoiiiyaii...busan meyh...


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com