Mendesak


Ehem! Still in the same topik. Tapi nie pasal citer lain pulak. Pada slot kedua, ustaz tu byk story yg touching-2. Ikutkan, gugurlz keliling aq memg basah habislah. Sot set..Sot set...Hehhee..Aku? Aku macam mana? Agak-2? Ustaz tu byk bercerita psl perempuan. Kelembutannya, kesopanannya, bla bla bla...And aku, sedih dengan diri aku. Sedih sebab aku cuba tutup semua sifat-2 tu yg bg aq kononnya sebuah kelemahan tetapi hakikatnya itulah kesitimewaan. Aq sedih dgn diri aku. Di mana perempuan mabeles dengan sifat kasih sayang dan pengasihnya, tapi aq cuba matikan semua itu dalam diri aq. Aq sedar. Tapi aq masih lakukannya. Buktinya, time alls gurlz keliling aq doq menangis, aq desak hati aq supaya menutup pintunya. Tulikan pendengarannya. Butakan pandangannya. Aq desak hati aq supaya menjadi keras. Aq sebak. Ya. Aq pun sebak macm gurlz yg laen tp aq lawan rse sebak tu dan elakkan air mata aq tumpah. Finally, aq berjaya. Namun, ble sesi bersalam and berpelukan dgn guru-2 utk mnx maaf smse slot kedua tu still berjalan, akhirnya aq menitiskan air mata. Cuma dua butir air mata. Aq masih cuba mengawal tangisan aq. Dan aq simpankan ego dalam diri aq. Sebenarnya, ianya salah aq. Salah aq menjadikan diri aq mcm nie. Salah aq sbb mendesak supaya hati aq menjadi keras. Tp aq masih tidak mahu mengubahnya. Kesalahan aq semakin besar.




0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com