Mengampu

Ok. Again. Aku misunderstood dengan diri aku ni. Aku nie...jenis yang suke mengampu ke? Just say YES! Aku memg tak pandai menipu. Once aq desperate giler, sume kasi lepas! Aku start bongkar sikit-2 pasal 'penyakit' aku nie dgn seseorang tu. Tupun, aku control diri aq supaya bercerita byar bertapis-tapis. Well~ we shouldn't believe to outsider right? Niat utama aku, aku nak share about 'penyakit' aku nie dgn Ana. But....how can I tell her yang die tu lah 'penyakit' yang terkurung dalam diri aku? Aku takut giler friendship kitorang hancus meletus hapuss. Bagi aku, Friendship lebih bernilai daripada segalanya. Ana bukannya tak pernah tahu aku pernah hidap 'penyakit' ni. Tapi untuk kali ini....dia mangsanya? What the SHIT?! Aku takkan sanggup bagitau die everything. Akhir-2 nie dia manja dengan aku. Memang dia macam tu pun kadang-2. Once bile die rangkul tangan aku like I'm her man, satu badan aku menggigil. Aku takut. Bile die pegang tangan aku, aku takut-takut nak pegang tangan die like kawan-kawan perempuan yang lain. Aku takut niat aku berubah. Bile die sentuh aku, sayang aku as FRIENDS, FAMILY, SIBLINGS, it should be only that. Tidak patut menjadi lebih daripada itu. Dan aku, kalau boleh nak kitorang just kekal macam tu. Aku pun tak tahu whether die dapat detect ke tak apa yang aku rasakan terhadap dia. Bukan nak citer bohong. Tapi Ana memang antara insan yang paling memahami aku and die sometimes dapat detect bile masa aku ada masalah, bile masa aku marah, sedih, etc. It's GREAT to have a FRIEND like her and aku memang appreciate giler apa yang die dah lakukan untuk aku. Bile die berada rapat giler dengan aku, hati aku selalu rasa bersalah sangat. I wish she just ONLY FRIEND for me not more than that. Erkh! Aku sedang mengampu diri aku yang lagi satu. Aku sedang mengampu Ryukino Yuro.



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com