Sweet Dream



...Si 'lelaki' meletakan kedua-dua belah tangannya di sisi kepala Si perempuan dan dia mendekatkan wajahnya pada perempuan itu. Sangat hampir. Si perempuan terkesima dengan tindakan 'lelaki' itu. Telinga dan pipinya terasa panas. Dia melihat wajah Si 'lelaki'. Lelaki itu sedang berkata sesuatu tetapi Si perempuan tidak mendengar  apa-apa.



Hip! Hai, comel, cantik! hensem? err...untuk kitew-2 jelah. Double meaning tu. LOLzzz....huahahaha. Ok. Almost seminggu tak update. Anggap jelah aku normal dalam tempoh tersebut. *sebab normallah aku tak update. Hahaha...

*Aku masih normal. Erk! Aku minat seyh dengan oppa ni. Menggedik aku depan TV bila dia keluar.Tapi...
dia bawa watak gay pula dalam Secret Garden. Aku rasa nak meletup.
Bagus. Anggap jelah macam penk syok dekat gay. Adeyh~ (-..-")

Ok. Dah baca seni kata yang jiwang karat dekat atas tu? Kalau dah baca, terima kasih. Actually, cerita dekat atas tu ada kena-mengena dengan entry aku hari ni. Mestilah ada kena-mengena, kalau tak buat apa aku tulis. Ya tak? Hahaha... Sebenarnya, aku mimpikan secene tu. Babak dekat atas tu.

*Keadaannya lebih kurang begini dekatnya. Tapi diorang sedang duduk. 

Tapi...korang nampak tak apa yang sedikit pelik pada seni kata dekat atas tu? Perasan tak aku guna kata penutup/pembuka pada perkataan 'Lelaki'. Ok. Ni yang nak kasi tahu. Aku mimpi scene yang sama. Tapi...scene dalam mimpi aku tu akan lebih cantekkkk+terbaekkkk kalau 'lelaki' digantikan dengan pengkid. Tettttt..

Ya..Ya..Aku mimpikan scene yang sama tapi watak lelaki sebenarnya adalah pengkid. I'm sorry. Apa? Dah nak close tab? Boleh je. Silakan. Yang nak baca, meyh sini duduk dekat-2 depan aku. Eh, salah! Maksud aku depan laptop/komputer.

It was my 1st dapat mimpi yang macam tu. Ya..I know. Tak ada lah teruk sangat. And...tak ada lah pelik sangat. Tapi...entahlah. Aku tak pernah mimpi couple yang macam tu? *Haahlah...cakap jelaah yang selama 3 tahun ni kau asyik mimpikan ex kau. Wo..wo..wo..control man..control. Mamat tu aku dah kasi tendang jauh-jauh. Homerun teros. Jap. Bukan homerun untuk besball or cricket or rounders je ke? Ah! Lantaklah. Apa wa kesah. Yang mustahaknya wa dah kasi tendang itu anak.

Ok. Sampai sini jelah. Malas nak citer banyak. Nanti kelain pulak. Tu pun dah mix sikit psl black story aku. Okeyh. Bye. Jumpa lagi bila-bila. Kalau panjang umur. 


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com