Sudah lama...



Hai, sayong! Dah lama aku tak update niyh. Ok. 2 weeks doq terbungkang di rumah, hari ni dah kena datang sekolah. Huaaa! Bangun pagi-pagi. Jam 1 tengah hari, geren mesti mengantuk. Hahaha... That's why lah aku lepak kat library tadi dengan Ana. Kitorang buat correction Add Math. Kalau nak siapkan dekat rumah, harammm takkan jalan punya. Fuyooooh~~ sudah dapat meyh mid-year exam punya paper. Aku rasa nak meletup tengok marks aku. Ok. Aku tahu... mid-year exam ni aku memang tak prepared habis. Still sempat main-2. Fine. I'm sorry~ *to myself.

Hmm...sudah lama tak naik tangga hingga ke tingkat 4. Sudah lama tak menjejakan kaki di library. Sudah lama tak lalu kat padang. And...tak sangka. Sudah lama aku tak duduk bawah pokok tu. Pokok tu dah makin tua. Dan....actually pokok tu buat aku rasa sedikit sedih. Sikit jew. Tak payahlah over. Sebab apa?

Coz, dulu aku dengan Am akan tunggu kat bawah pokok tu dengan budak-2 lain tunggu pak cik van. Ok. Hati aku dah mula sakit. Let's stop here. Hal tu pun dah berabad tahun berlalu. Ok. Hari ni aku tunggu bawah pokok tu dengan Ana. Actually, dia tak bagi aku balik rumah jalan kaki coz dengar cerita ada banduan terlepas dekat kawasan berdekatan dengan rumah kitorang. Ana suruh aku tunggu dia lepas ayah dia ambil dia. Dia nak hantar aku balik. Ok. Fine. Aku tunggu. Kira-2 15 minitlah juga. Aku ingat nak je angkat kaki tinggalkan pokok tu. Tapi, aku decided jugak untuk tunggu Ana. Lastly, Ana datang and hantar aku balik.


P/S: Mood aku hari ni, NORMAL. Hope so. hewhew....





0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com