Pervert



Hai! Err...tajuk entry aku agak menjijikan ke? Cepat tekan 'pangkah'. Yes! Aku pun rasa macam tu. Huahahaha...Ok. Sebelum aku pergi dinner sambil layan Secret Garden, aku nak citer sikit pasal sorang awex di class aku. Pss! Untung budak cina ni sebab jadi topik dalam entry aku. LOLzzz.... (-..-) Nak tahu tak? Kalau tak nak, quick! Close tab niyh! Budak cina tu kadang-kadang dia akan duduk share kerusi dengan aku dalam kelas sebab dia duduk belakang and tak nampak apa yang cikgu tulis dekat depan sebab silau. Bila dia duduk sebelah aku.....pergh! Wangi seyh amoi ni. Hahaha....pervert kan bunyinya? Seriously. Aku tak tahulah bau minyak wangi dia ke, atau pelembut baju yang dia letak masa basuh baju, aku tak tahulah. Tapi wangi. Ada masa tu, macam bau ubat pun ada. LOLzzz...Ha Ha Ha Ha! Ok. Mungkin bau ubat memang pelik. Hehhee...Oklah. Perut aku dah kebulur der. Mahu mangan. Peace! (^_^)v




P/S: Hari ni ada SHOWDOWN. JOM layan~

0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com