Woi! Tak Tahu Penat Ape?!!



Yosh! Perghh~ rumah tak ada karen seyh. Berasap aku dalam bilik nie. Hadap pulak laptop yang semakin panas niyh. Hihii..Alang-2 suasana sekarang nie panas, nie aku nak kasi cerita 'panas' aku time at sekolah pagi tadi.

Pagi tadi ada Hari Sukan at sekolah aku. Aku nie pulak anak platun kawad kaki. Tak payah sebutlah eh yang aku nie pasukan PPIM. Eh! Tersebut pulak. Hahaha...Ok-2. Kira-kira dekat satu jam jugak kot aku kena panggang tengah-2 panas tu. Tapi, fine je. Aku memang minat kawad kaki. Sakit, panas tu biasalah.

Then, lepas berkawad surelah penat beb. Kaki nie kasi nak tendang je mana-mana benda. Tangan ni pun sama. Tapi minah-2 nie tak tahu penat ke, woi?!! Aku hangin betol! Kata nak hantar sepanduk ke surau tapi still lagi doq tercegat sibuk nak tengok Encik abang-2 montel tarik tali. Poyo je~

Yang aku nie memang dah penat giler babeng ah! Aku tanya bila lagi nak hantar sepanduk, minah-2 nie buat muka bangun tido pulak. Macam siot! Last-2 aku blah duduk jauh-2 dari diorang. Macam orang baru break up pun ada. Yalah. Mana taknya? Sepanduk yang serba pink berbulu tu diam je kat sebelah aku. Yang aku paling hangin, Ana pun seanjung dengan diorang. Penat aku!

Tak lama tu, Ida datang. Aku pun trylah tenangkan diri aku. Takkan aku nak sound dia pulak. Dia nie mudah kecik aty. Biasalah pompuan. Buatnya dia menangis? Parah aku! Hahaha...Oklah. Ni je. Bye. Peace~

P/S : Pasukan kitorang dapat naib johan you. Terbaekkk jugak awex-2 nie. LOL~



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com