My First Kiss




Hai! Ups! Tajuk entry aku hari ni mengejutkan ke? Maaplah ye. Ini blog wa. Suke aty jiwa jasad walah nak tulis apa. Hihii...Ok. Of coz hari ni aku nak cerita pasal 1st kiss aku. Yeah! Terasa macam ada orang dah cop aku besaq-2 as 'pengkid'. LOLzzz....

Alang-2 doq sodap layan Skip Beat at 8tv tadi, teringat aku masa zaman tadika 6 tahun dulu. Wa sekolah P.A.S.T.I u. Ada suatu hari tu aku cakap dekat Najwa. Aku suruh dia pejam mata. Diringkaskan cerita, sebaik saja dia pejamkan mata, aku terus kiss mulut dia. Sekejap je. Lepas tu, Nadia sepupu Najwa mengadu dekat cikgu ustazah. Adehhh~ kantoi sudaa....Aku dicubit sampey lobam you. Tak kesian ke kat adik kecik tu. Hohhoo...

Nak tahu tak? Ada kes lawak terjadi masa ustazah piat aku. Kerusi ustazah aku patah masa dia tengah marah aku sambil duduk. Yolah. Kerusi yang dia duduk tu kerusi budak-2 bukan kerusi orang dewasa. Aku ingat lagi. That time, memang lawak. Aku nak gelak, air mata dah penuh meyh~ macam tak kenalah pulak kan. Hihii...So, tahan jolarh. 

Sampai rumah, parents tanya apa kehenya tangan aku ni lebam. Aku cakap jewlah yang aku kena cubit. Mak cik aku dah panas. Bapa aku pun. Nasib baik diorang tak datang tadika kasi sound ustazah. Kalau tak, sebelah lagi tangan aku pulak lebam. Hahahaa...Ok. Itulah dia 1st kiss aku. Dah lama dah pun. 16-6=10tahun sudah berlalu. Najwa mesti cantik. Nadia....hope kau dah kurus. Kalau still debab pun, sure comey~Kalau korang baca nie, entah korang ingat lagi ke tak scene nie.


Kira-kira 10 tahun lalu....
Overall, scene nie terjadi sebab aku terpengaruh dgn scene yg aku nampak at tv beberapa hari sebelumnya. Kot? Pagi tu aku bukak tv, tak pepasay scene tuttt.... keluar? Aku tak maksudkan babak kiss. Tapi lebih dari tu. Aku pelik. Apasal pagi-2 buta*9 pagi ada scene yang macam tu? Mak aku masa tu kat dapo. Aku layan jap dalam 5 saat. Then, cakap kat Mak, kejadah tu? Mak terus tukar channel. Yeahhh~ itulah dia. Next time, perhatikan apa yang anak-2 anda tonton. Sekarang dekat tv pun dah keluar iklan PERINGATAN kan sebelum cerita bermula. So, PAY ATTENTION!! Ceywaahh...Peace~




0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com