Tak Faham~



Yaw! What's up? Haih...jap lagi nak kena back to school naik moto dengan Ana. Ngehehehe...Ada latihan kawad kaki & rehearsal koir. Yaww! Wa masuk koir you. Jelly? Alah. Sore kitew bukan sodap sangat pun. Asal boleh. Hahaha..

Tajuk hari ni is "Tak Faham~". Aku tak faham betul dengan minah-2 yang asyik bercakap kosong non-stop plus bergelak mengalahkan jantan. Ergh! Ada yang dah berang ke dengan statement aku ni? Maaflah cik adik. Akak pun cuma nak lepaskan geram juga.

Tadi pagi ada raptai kawad kaki sempena hari sukan khamis nanti, that time aku memang serius nak buat raptai nie. Tapi minah-2 yang kat belakang aku nie asyik bergelak terbahak-bahak je. Rasa macam nak je aku buang kahak kat muka diorang. Actually, diorang kawan aku juga. Cuma kitorang tak rapat.

Err...adakah sebenarnya aku yang over act atau diorang? Seriously aku tak faham dengan perangai diorang. Dalam raptai ala-ala real pun still nak bergelak, bergerak, etc. asdgefghjk~ (-..-) Aku tahan je hangin aku dengan diorang. Rimas der dengan minah-2 nie.

Anak platun bahagian depan pun buntut berat! Masalahnya, buntut yang berat kot bukan tangan. Sayang-sayangku sekalian, angkatlah tangan tu. Takkkan tercabut punyalah tangan korang yang maskulin tu. Aaaaaarghh~! Tensen abang akak!

0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com