Sempurna



Hai. Apa kabo sume? Sihat? Aku? Tak payahlah tanya. Tak penting pun. Ok. Let's start our entry. Our? Aku punya entrylah sepatutnya. Hihii..

Seperti yang selalu diperkatakan. Manusia itu tidak sempurna dan tidak akan pernah menjadi sempurna. Tapi...manusia sentiasa mengharapkan yang sempurna. Sampaikan walaupun manusia itu sanggup melakukan hal-2 yang akan memperlihatkan lagi ketidaksempurnaannya demi untuk mendapatkan kesempurnaan. Tak faham? Baca berulang kali dan try fahamkan. Nanti kalau aku tulis lebih panjang dan melalut entah ke mana, tak pasal-pasal aku menampakan pula ketidaksempurnaan aku ni.



"Merasakan hidup lebih sempurna tanpa lelaki? Kemudian mula terasa sunyi. Merasakan kehidupan ini serba tidak lengkap. Lalu untuk melengkap dan menyempurnakan kehidupan itu, mencari teman bergelar wanita untuk mengisi kesunyian itu...."




2 Penasihat:

momoyuki said...

o_0 hehe..
kalau aku lain.. serius aku dulu prnah couple n putos , tp aku x rase sunyi sebab bila couple, hanya perasaan sakit hati je, so aku dulu mmg prefer single sbb suka dok rumah, x suka kluar.

but, x terlintas na cari teman wanita, just usha2 guraw..
tapi... dengan si dia, aku x penah guraw. ia menjadi terlampau 'serius' pulak.. hmm.. '-_-
walau apapun, skrg aku terlalu sayang dia. dia pun rasa perasaan yang sama. cuma kami, ta nak keterlaluan..

hope kau tahu kebahagiaan kau di mana.. :D

Ryukino Yuro said...

@momoyuki hmm....dah lama dah komen kau niyh. Baru sekarang aku terfikir di mana letaknya kebahagiaan aku. Aku bahagia melihat orang lain bahagia sama ada kerana aku or something else. Even pun aku sakit. Tapi...jauh dalam hati aku, aku mungkin bahagia bila aku berhenti asyik berfikir pasal orang lain. Aku nie....jenis yg suka berkorban. LOL~ anyway, thanks for the comment. :D

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com