Cinta Tak Menjamin Apa-apa

Am,
aku rasa kau puppy love aku yang terakhir,
malah aku harap macam tue juga.
2 tahun kapel dengan kau,
3 tahun(2+1) aku syok sendiri,
4 tahun(2+2),
sekarang hidup aku berubah denga ketara.
Tapi aku cuba kawal keketaraan tue.
Les...Pengx....
WTF ?!!!
Itu bukan hidup aku!!
bukan jalan aku!!
aku takkan jadi macam tue!!
kedua-duanya dunia yang mengerikan.
Kau tahu tak?
Aku nie dah macam jarum kompas magnetik.
Les...Pengx...tue dah macam kutub utara yang selalu paksa aku untuk menuju ke arahnya.
Padahal aku sedang menuju ke arah yang lain.
Macam SIOT!!!
Aku penat sorang-sorang....
Aku mengah sorang-sorang...
malah kadang-kadang aku kalah....
pun sorang-sorang....
PENAT der lawan semua nie.
Kalau aku mengalah,
geren takkan dapat patah balik.
Hope,
one day aku dapat berhenti berlawan.
Am,
Hebatnya penangan cinta kau.
Aku rasa memang dah macam anak anjing kurap kena sepak(tampar&terajang).
Aku rasa macam monyet ditarik ekor kemudian dilambung.
SAKIT !!!

0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com