Senior

Lately, aku ada masuk kawat kaki untuk pertandingan peringkat daerah. Aku masuk kawat kaki pengakap. Semua student yang masuk kawat kaki pengakap nie perempuan. And 50% darinya ialah senior, Form5. Aku tengok diorang nie sempoi je. Kalau melawak tu memang selamba derk. Aada 2 orang senior nie aku tengok akrab gila. Mana-mana pergi, berdua je. Tapi diorang normal just aku je otak kuning. Aku asyik imagine je kalau-kalau diorang tue Pengx. Lagi satu, tadi petang aku nampak Kak Nor(bukan nama sebenar) peluk Commander dari belakang. Aku tahu diorang bergurau tapi aku asyik fikir kalau-kalau diorang tue Pengs je. Memang shit lah! Otak aku nie kuning betul!

0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com