Perjanjian Online

Korang ingat lagi tak dalam entry 'Ana' yang sebelum nie aku ada tulis pasal ex Ana nak mintak kapel balek? So, tadi aku sengaja godeh-godeh message box FB aku. Sambil-sambil tu aku cari juga dialog aku dengan ex Ana tu even dah setahun berlalu. Ini dia:


Aku
wei.de!!lu pahal nak awek gwa??

Dia
owh,, soey lh beb,,
xad niat pown nk rmpas

Aku
ha ha ha....nak lmr dpn2 ler.....xkan kat fb je kot??

Dia
hah???,
btol ke ko ni,,
???????????????????

Aku
dye report kat aq,kau nak wat relationship??nak kwn ke....'ehem'?????

Dia
kwn lh,, tp law ad jdoh,, kpel pown nk jgak.,,

Aku
ade syrt!!
*renangi air mata drh dye
*balut luka di hati dye
*kutip serpihan hati dye yg dah berkecai jd debu
3 je.....bukn sush pon...it's sooooo easy!!!
dah brape kali fikir??sanggup x??

Dia
dmi dy,, aq snggp

Aku
dmi dye...kalo camtu,kalo dye x trime kau,kau redha???????

Dia
xap aq redha,, sb jdoh,maut at tgn tuhan,,..
law xad jdoh aq ngan dy,, aq trime seadanye,,

Aku
but....pnwr dhatinyer brgkali adalh kau....kerna luke itu cme 1 puncenyer,tp dah cukop
menyiat sbhgn dr diri dye...kau yakin boleh ubati kesemuanyer??????!!!!!!

Dia
,, insyallh aq boley.,,
aq akn cube yg t`baek,,

Aku
aq nak ingatkn sesuatu....ape yg aq ckp td mgkin kdgrn like kiasan,tp honest semua tu tlh trbatin....jd ia bukn skdr kate2 pujangga!!!

Dia
oke,, aq xlpe kate2 ko 2,,

Aku
kau maseh blum lulos!!

Dia
hah???,
asl??

Aku
ha!!lg 1....smlm kwn aq nmpk kau cam cium tgn seseorg.sape??kkk angkat???or.......

Dia
eh2,, dy akk angkt aq,,.
bkn awex

Aku
oklah!caw dulu....ucap slmt berusaha jelah!!
assalamualaikum.

Dia
thnks,, komslam




*Ana tahu dialog ni. Sorilah Ana kalau entry nie menyakitkan hati Ana(kalau Ana baca).*

Sekarang, setahu aku Ana still single. Kitorang still 'Husband&Wife' on FB.

P/S : Masa aku godeh-godeh message box aku, ternampak juga dialog aku dengan ex aku. Macam SIOT!!!


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com