Kerana Kau, Ana

Hmm....hari nie mood aku memang shit! since pagi tadi aku rasa tak sedap hati. Dada nie rasa sakit je. Hari nie juga aku kena datang sekolah tadi. Ada keje kat library. Sebaik saja aku sampai kat sekolah, aku tengok geng-geng yang lain belum sampai. Tapi tak lama tue, aku nampak Ina(bukan nama sebenar). Dia geng aku yang pertama sampai. Then, kitorang tunggu geng yang lain sampai satu jam. Tak tahu pulak diorang datang pukul 8 pagi. Sepanjang kitorang tunggu geng-geng yang lain, aku asyik terfikirkan Ana. Aku asyik tanya dalam hati aku, "Bila Ana nak datang nie?". Pada masa yang sama, makin aku fikirkan Ana, makin sakit dada aku.

Bila Ana and geng yang lain dah sampai, tiba-tiba aku bad mood. Aku tak tegur pun Ana. Seriously, dada aku sakit giler. Sampai aku nak bernafas pun rasa sesak. Nak menangis pun ada. And bila kitorang dah masuk library, cikgu suruh kitorang baik pulih buku-buku library yang dah lama. Aku, Ana, Ina and Ida duduk sama-sama. Aku duduk sebelah Ina. Tapi selepas tue, cikgu panggil Ina untuk tolong dia. Tempat Ina kosong and kat sebelah tempat Ina ialah Ana. Firstly, aku tak rasa nak duduk  kat tempat Ina(sebelah Ana). Tapi lepas tue, aku duduk juga sebelah Ana. Entah kenapa, aku rasa lebih selesa bila duduk sebelah Ana.

Aku ada mengadu pada diorang yang aku tak sedap hati. Tapi aku tak kasi tahu pun sebab apa. Siapa lah yang tahu. Aku tak sedap hati, tak senang duduk sebab kau Ana. Aku melawan perasaan nie tapi pada masa yang sama aku terpaksa menurutinya. Susah Ana. Sangat susah! Kat library, aku asyik rasa nak dekat dengan Ana je. Aku tahu aku menyeksa diri aku dengan menurut kata 'hati' aku tue. Tapi....honestly aku dah mula lemah. Malah semakin lemah bila ada Ana di hadapan aku. Ana.....maaf...Aku dah buat silap.


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com