Aku Nampak, Aku Faham




Ok...ok. Ya...aku tahulah. Ya..aku nampak. Ish! Yalah. Ehem! Aku cakap sorang-sorang ke? Ok. Yalah. Aku nampak, Aku faham. Apa yang aku nampak? Apa yang aku faham? Aku nampaklah blog aku dah semakin cantik kan. Aku fahamlah blog aku sekarang ni dah menampakan belang-belang  girly. Nak tahu apa maknanya? Takkan tak faham lagi kot. Tak faham? Ai seyh...maknanya mood aku normal lah. Jiwa aku stabil. Tulah aku pernah cakap kan. Aku bila 'fall in love' dengan kawan sejenis, jalan terbaik ialah menjauhkan diri darinya. So, sekarang baru je 3 hari cuti sekolah. Tinggal lagi 18 hari. Cantik ah! Wish aku dapat buang jiwa songsang aku ni. Hmm... apa nak citer lagi? Dahlah. Ni jew kot. Aku nak sambung mengedit blog. Actually, mengedit blog memang kegilaan aku. Look! Sekarang blog aku dah tak gelap daa... -..- hukhuk! sedih! zzzz....

P/S : Actually, sebelum cuti aku ada minta email & password  Ana. Sebab aku nak edit blog dia. YES! Aku dapat log in. Tapi...ke manakah blog dia? Tak ada punn...Ana ada dua blog. Blog pertama dia pun aku yang edit. Blog kedua? Nak edit lah...tapi tak de meyh.... pfft!






0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com