Jom Kahwin




Hai~ ada sesiapa nak kahwin dengan saya? Ahax! Giler sudah. Actually aku nak citer yang hari ni aku join study grup dgn Ana, Min n Zura kat rumah Shu. Okey. Totally, Fizik subjek yg paling kitorang benci! Tapi camne pun terpaksa jugak peluk cium subjek ni kan. Pfft!

Anyone watched Nona tv3 petang tadi? Okey. Aku tak tengok. Just layan gitu-2 je masa dekat rumah Shu. Dah yang gegurlz tu syok sangat menonton, aku layan jelaah. So, salah satu topik Nona hari ni ialah pasal Mut'ah? Hah? Kejadah tu? Kahwin kontraklah. As we know, kahwin kontrak haram di sisi agama Islam. Apa cer? Tak de imam, saksi, wali, tup-2 kau digelar husband & wife. Masa dia tunjuk sceen contoh si lelaki lafazkan akad kahwin kontrak, and then si perempuan balas aku terima, then sarung cincin, aku tengok tak de bezanya macam couple tengah dating then hadiahkan cincin dekat awek. Pfft!

Zura tanya macam mana diorang kahwin sebab dia tak sempat nak tengok sceen tu. Shu n Ana sebok terangkan pasal tu dekat Zura tapi dia tak faham jugak. Memandangkan aku duduk sebelah Ana, aku dijadikan mangsa demostrasi. Ana ambil tangan aku and buat demo. Pergh! Menyirap darah aku. Ana. Jom Kahwin. Okey. Ignorekan ayat tu. Aku saja tulis. Hahaha..



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com