Gelap

1 hari tak blogging kan? Aku lupa nak citer psl hal smlm. Ana tak dtg skolah. Maybe sbb migrain dia datang lagi. Bagusnya dia tak ada, keadaan aku normal. Tak ada lah sentap tak tentu pasal. Tapi boring gak bila dia tak ada. Tak complete ah kitorg berempat. Ida pun duduk sorang-sorang dalam kelas semalam. Huh~ hari selasa nie dah nak mid-year. Aku tak ready lg lah....haishhh...

Hmm...nak tahu tak? blog yang ni dengan blog aku yg lg satu memang jauh beza. Yang nie simple, gelap and emo. Yang lagi satu, simple, cool and ceria. Kalau korang nak view, bloeh jew. Klik tajuk di bawah :

SJelfFoundland

Blog nie menggambarkan diri aku yang satu lg. Perempuan, baik(baik lah sangat), Kpoper, dan macam-macam lagi lah. Blog ni dah wujud since last year. Lainlah dengan blog Shit aku ni pulak. Baru je hidup bulan lepas.


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com