Sembuh

Aku rasa  'penyakit' aku nie dah semakin semubuh kot? Dada aku dah tak rasa sakit pun bila berhadapan dengan Ana. Tapi aku asyik fikir je pasal niat aku nak jadi pengkid. Shit! Apahal lah aku fikirkan benda-benda yang macam tu?? Apapun, tadi pagi masa waktu agama dalam suarau, as usual aku, Ana, Ida and Ina duduk sebaris. Kitorang nie memang BFF yang melekat berempat selalu. So, Ida yang duduk sebelah aku tengah sibuk buat Math dia masa tue. And Ana pulak minta nak tengok kerja Math Ida. Aku masa tue tengah pandang Ida. Tapi bila aku pandang depan, Ana dekat sangat dengan aku. Tudung dia sampai terkena muka aku. That time, aku tak ada lah rasa berdebar-debar tapi just terkejut juga. Terkejut sebab aku takut 'penyakit' aku datang menyerang pada waktu tue.


0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com