Life as Pengkid

Aku masih berfikir tentang 'pengkid'. Muhasabah diri. Aku pelajar sains tulen in Form 4. I just 16. Kalau aku belajar tinggi-tinggi pun nanti tapi pengkid, ape cer? Macam boleh pulak aku jadi veterinar kan? Atau boleh tahan pula aku nanti dengan sindir-sindir orang sekeliling? Memang mantaplah kalau gitu beb! Itu cara aku muhasabah diri aku. No use pun jadi pengkid. Even nampak cool(bagi aku), masyarakat tetap pandang kau tue keji. Tapi aku tak pandang keji pada golongan pengkid k. Aku keji aktiviti korang yang tak bermoral je. Yang selain tue, fine je. Setakat nie, aku tak pernah jumpa pengkid. Tapi Ana pernah citer kat aku yang dia ada nampak sorang student perempuan kat sekolah aku dating dekat mall sama awex. Rambut dia pun pendek and berpakaian macam jantan. Senang citer, pengkid da. Tapi aku tengok dia kat sekolah bertudung jugak. Maklum sekolah kerajaan. Tapi aku tengok lagak dia memang nampak macam tomboy. Aku kenal budak tu. Tapi tak lah rapat sangat. Bila ternampak dia, aku mesti rasa nak perhatikan dia. Bukanlah aku berkenan dengan dia. Cuma nak tengok je perwatakan luaran dia.



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com