Aku


Aku. Aku? Aku akulah. Adesss~ pening dah.
Okey. Biar aku kasi tahu.
Aku seorang yang kurang bercakap, banyak berfikir(termasuk benda-2 yg x berfaedah).
Aku susah nak berterus-terang and prefer memendam. Siot ah tu. Hahaha...
Cara aku sampaikan emosi & perasaan aku only through writing.
Orang yang tak kenal aku memang akan judge aku sombong, garang, berlagak, etc.
Tapi orang yang really know me, they know who I am. Especially Ana,Ida & Ina.
Aku geren diorang memg xkan mengumpat aku kalau aku tak join diorang semeja.
Aku trust diorang as my BFF.

Aku bila tengah focus pada sesuatu benda yang memang aku buat dengan tekun dan teliti,
time tu better jangan tegur aku.
Kalau tegur pun, kalau aku tak jawab, jangan nak ulang lagi.
Actually, aku takkan bersuara pun. Hahaha..

Ida, Ina and Ana selalu kena kacau dgn boys student dalam class. Chinese.
Tapi diorang tak kacau aku pun. Sebab aku dengan BFF aku tu memg agak sikit jauh berbeza.
Hari tu ada budak cina class aku dia ambik buku aku masa aku dgn BFF aku nak turun tangga.
But then, dia tanya "Eh! Siapa punya?". Budak tu pandang belakang. Rupanya tu buku aku. Cepat-2 dia pulangkan. Hahahaha....agaknya muka aku ni memang garang kot.
Cikgu Math aku last year pun tegur aku, "kenapa muka masam je dalam kelas. Jangan tension-2."
Hahahaha...Saya tak tensionlah cikgu. Subjek Math kan perlukan emosi yang stabil and tenang. Kenapa? Muka saya buat cikgu tension ke? Hahaha...Maaf ler.


Another thing pasal aku, aku ni secretive.
Dah namapun suka memendam. Termasuklah makan hati.
Aku susah nak kongsi apa-apa masalah dengan orang lain.
Including my parents.
So, apa yg aku bleh buat blogging jelaah segala masalah aku tu.
Blog ni, blog ke-2 utk aku tunjukan diri aku yg lg satu.
Di sini, aku x berapa nk jaga cara aku menulis mcm dlm blog aku yg lg satu.
Setiap org ade 2 perwatakan. Jahat & baik.
Blog ini only menampakan keburukan dlm diri aku.
Nak tengok diri aku yg baik? Carilah sendiri blog aku yg lg satu tu.
Ada dlm entry yg lepas-2.
Dlm blog tu memg aku xde sebutpun psl penk, lesb, etc. Kiranya clean ar.
Hakhak...Oklah. Panjang sudaa...

Inilah akibat suka memendam.
Lagi banyak yang disimpan, lagi banyak yang hendak diluahkan.
Huaaaa~~*sangap* Jiwang daa...




0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com