Bikin Panas

Td aku ada view satu blog nie. Entah apa namapun aku tak ingat. Malas nak ingat. Nak tahu sebab apa? Sebab dalam blog tue ada lagu yang bikin wa panas! Bukanlah aku benci blog tue atau ownernya. Tapi macam cilaka je bila terdengar lagu tu. Bikin wa sentap. Tak tahu nak buat apa? Wa terus tutup tab. Kan dah. Lagu yang aku dengar tue lagu yang GF Am pernah post kat FB aku. Masa tue aku kawan lg dgn dia. Tapi tadi masa dengar je lagu tu, automatik hati aku jadi panas. Aku benci minah tuh! Aku benci Am! Aku tak tahu whether aku berdendam ke tak dengan diorang. Sebab aku memang tak pernah berdendam sepanjang hidup aku. Tapi aku memang benci diorang! Bukan sebab diorang kapel tapi sebab memang itu yang sepatutnya aku buat daripada dulu.




0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com