Tertanya-tanya





Ana. Awak kata awak dah lupakan dia kan? Tapi...macam mana saya nak percaya? Pada hari saya kata saya nak block Am&Ira, awak join seanjung nak block diorang juga. Saya suka. Saya gembira dapat support daripada awak. Terima kasih, kawan. Tapi..........awak tak block pun Ex awak tu. Betul ke awak dah lupakan dia?

Ana. Saya pernah beritahu awak kan yang saya dah buang semua benda yang berhubung kait antara saya dengan Am? Honest! Saya memang dah buang semuanya. Tiada apa yang tinggal meskipun habuk. Tapi.....cincin pemberian dari Ex awak masih berantai di leher awak. Betul ke awak dah lupakan dia?

Aku nak je tanya pasal ni pada Ana. Tapi aku takut ia akan menyakitkan Ana. Aku risaukan Ana. Dia support aku bila aku nekad nak lupakan Ex aku. Tapi dia? Aku ragu-ragu. Aku risau bila nampak Ana main-main dengan rantai cincin tu. Aku risau bila Ana kata dia ada buka FB Ex dia. Aku risau kalau Ana sebenarnya masih sayangkan mamat tu. Aku risau kalau Ana sebenarnya menangis setiap malam. Aku risau kalau sebenarnya dia rindukan mamat tu. Tak kira sama ada aku nampak atau tak, aku tak nak Ana menangis. Aku tak nak Ana sakit hati. Huh~~~

Aku dan Ana dah quit bercerita pasal cinta. Kalau tak, dulu kitorang asyik bercerita pasal hati masing-masing. Saling menasihati.....saling mengingatkan....mostly all about our heart and love. Ana. Ana tak ada apa-apa nak beritahu kat saya ke?



0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com