Today




Hari ni, pagi tadi aku exam paper sejarah. Pergh! Tak nak buasir pulak kan aku nak jawab kertas tuh. Dahlah orang sakit perut. Tapi sebelum paper sejarah, kitorang jawab paper sivik. Bolehlah jugak~ Tapi lepas je aku habis jawab and puas sampai naik jemu menyemak, aku menyemakan pulak muka-muka kertas yang kosong dengan luahan kata jiwang-merawang aku. Tapi lepas tu padam balik. Hahaha... Antara yang aku conteng atas kertas tu ialah...

"Aku anti-cinta.
Aku anti-lelaki.
Aku anti-pengkid?"

"I'm not a lesbian.
Aku prefer pengkid."

And berbagai lagilah. But then, aku padam. Karang kalau cikgu nampak nanti berlabel pulak aku budak tak ada sivik. Overall, kata-kata itu just ikut kehendak nafsu aku yang nak merapu bagai. Aku sempat jugak tulis pasal Ana. Tapi aku lupa lah apa yang aku tulis. Aaa....bab ayat aku yang kedua tu macam double meaning pulak kan? Means di situ aku kalaupun suka kat Ana, aku tak nak jadi lesbian. Better aku jadi pengkid. Hah! Itulah dia namanya hasutan syaitan. Wahahaha...



Petang tadi pulak, Ana ajak aku teman dia gi library sekolah sebab dia dah janji dengan kengkawan kat sana untuk study tapi dia takut nak gi sekolah sorang-sorang. Bila dia ajak aku temankan dia, dalam hati aku dah kata, "Aku mesti pergi!". No wonder why? Tapi seems like aku memang nak selalu dekat dengan dia. Kitorang naik motor berdua gi sekolah. Tanpa lesen. Kwang~Kwang~Kwang~. Sabo jelaah. 

You know what? Aku suka bila Ana minta tolong aku. Aku suka bila aku merasakan aku ni seolah-olah tempat dia bergantung. And aku suka bila kadang-kadang tu dia act manja-manja gitu. Tapi totally, dia tak gedik. She's matured. Sebab tu aku berkenan. Huaaaaa~!! Melebih sudah wa...peace~




1 Penasihat:

momoyuki said...

cerita yang best.. suke bace lak.. hehe keep it up :)

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com