Tak Boleh Blah




Semakin hari, even semakin jarang aku rasakan perasaan tu, semakin hari tu jugak ada je ujian yg mendtg. 2 weeks ago, aq tgk Mamberku Hawa tv3, Ahad. Pd hari tu watak Hawa menyamar jd lelaki bernama Adam. Dia pakai sebijik macam lelaki. Secara tak langsung, reminds me to Pengkid.

*janggut dan misai tu agak memburukkanlah. Tak match langsung. Hahaha... Tapi style dah cool.

Hari ni, pasal Secret Garden pulak. Kdrama di tv8. 2 lelaki & perempuan exchange roh. Lelaki jd perempuan, perempuan jadi lelaki. Once again reminds me to Pengkid. Nak-2 lagi masa dekat pusat spa wanita. Yang si tubuh perempuan berohkan lelaki, pandang seorang awek mcm nk usha je. Even lagaknya lawak, at the same time bikin wa sentap jugak. Gelak-2 aku tengok citer tu dlm hati merana weyh. Hmmm...Ujian~ ujian~

* reaksi awal roh lelaki bila bertubuh perempuan

* Ah! lucah ke? Scroll ke bwh cepat. Roh perempuan bertubuh lelaki kiss Roh lelaki bertubuh perempuan sebab diorang teringat dgn citer-2 dongeng yg selepas kiss, keadaan akan kembali pulih like Sleeping Beauty terjaga bila di kiss Si Putera? Kolot betul otak diorang ni.

Aku still tak nampak babak ni. Tapi kalau Oska shock sbb Gil Ra Im berada dalam tubuh Kim Joo Woon(sepupu Oska), tiba-2 aku terfikir,

"Cintai dia kerana jantinanya atau kerana dia?"

Mempunyai maksud yang baik dan buruk juga.
Depends on korang. Aku accept kedua-2nya.
Peace~





0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com