Insan Yangku Cintai




Sahabat,
dirimu adalah yang terbaik pernah ku miliki
insan yang baik berbudi indah pekerti
engkau sentiasa ingin memahami
dan sentiasa mengerti
engkau memujuk hati ini
dan mengesat titis sesalan ini

Sahabat,
bersamamu barulah terasa aku ini disayangi
barulah terasa ada yang mempedulikan kewujudan diriku ini
tetapi hari ini
terlalu besar kesilapanku ini
kerana hari ini kaulah insan yang aku cintai



1 Penasihat:

momoyuki said...

dulu pun saya jadi kawan dia..
bertukar menjadi sahabat tanpa ditanya dan diiktiraf...
akhirnya menjadi cinta larangan tanpa diduga....

Ryuk.. aku tahu apa kau rase. semua seperti tak normal. hati kau gelisah bila dengan dia. kuat kan hati kau selagi kau mampu, aku pulak dah kalah terhadap hati aku sebab dia terlalu susah untuk aku lepaskan.. :'(

gambatte !

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com