Ape Cer Daa




So, ape cer daa aku? Hehee...Ok je. Hidup lagi. And...still pompuan. Hahax! Ok. Korang tengok berita tv3 tak td? Ouh....hukuman terhadap lelaki Islam yang berpakaian seperti perempuan dan perempuan Islam yang berpakaian seperti lelaki dikuatkuasakan lagi. Hah? Blurrr? Pondan and Pengkid daa. Yang aku dapat dengar and ingat, denda RM3000 and penjara setahun. Eh? Betul? Aku gelak je bila dengar. Sebab apa? Sebab dunia ni memang tak lepas daripada duit. Ya tak? Tapi...apapun, wa sokong. At least, dapat jugak control diri aku yang nak ter-jerumus ni ha. Tapi....rasanya, RM 3000 tu tak banyak kot kalau bagi penk-2 yang nak-2 anak org berada tu. Hihii...Jangan marah der. Tapi kalau untuk orang-2 meseken macam famili aku ni, yalah. Berasap buntut, merah hidung. Hahaha.... Dah macam rupa baboonlah pulak. Kekeke...

Ok. Enough for tonight. Gerak dulu. Nak gy melayan blog yg lg satu. Hehee... Nak tahu blog yang mana satu? Pandai-2 lah cari sendiri ya. Hehee... Peace~ Gudnight, awak!(for girls only) Tetttt..






0 Penasihat:

INI BLOG WA PUNYA. JANGAN TAIK HIDUNG MASIN PERASAN NAK BUAT HARTA!
Copyright© All Rights Reserved Rykino Yuro @ xnobleshitstory.blogspot.com